Podmínky služby – Nosím Vaše Triko.cz

Zkrácená verze:

  • Server Nosím Vaše Triko pro Vás vyrobí sociální obsah určenk dalšímu sdílení
  • Vy si koupíte den, kdy si triko vezmu
  • Já si na daný den triko vyrobím
  • V daný den si jej vezmu a budu Vaší firmu na triku prezentovat veřejně a viditelně
  • Nafotím se na Flick, pošlu tweety na Twitter, dám info o firmě na Facebook a web NosimVašeTriko.cz
  • Natočím krátké video a to dám na YouTube s odkazem na Vaší firmu. Podklady můžete poslat, ale vlastní realizace je na mě.
  • Vy máte skvělý obsah, který můůžete dále sdílet a já dobrý pocit z odvedené práce a všichni jsme spokojeni
  • Pokud byste potřebovali objednaný den zrušit, berte na vědomí, že pokud to zrušíte do během posledních 10 dnů před natáčením, nemohu vám vrátit peníze. Bude těžké sehnat na poslední chvíli náhradu.
Plná verze podmínek:

Já Pavel Kotyza, IČ: 69361428 (dále jen Provozovatel) se zavazuji, že tomu kdo si zakoupí a včas uhradí (minimálně dva dny před termínem dodání služby nebo do 5 (pěti) dnů od provedení rezervace) částku dle kalendáře (dále jen Klient) dodám v předem zaplacený den následující služby:

  • Vezmu si na jeden předem zaplacený den (max. 24 hodin) triko s logem firmy (tričko je zvláště placenou součástí objednávky a není zahrnuto v ceně za den, tedy pokud se Provozovatel s Klientem nedohodnou jinak) a budu jej nosit na veřejnosti. Vyjímkou jsou důležitá obchodní jednání nebo takové situace a výstupy, kde je reklama zakázána (například rozhovor v televizi, fotografie pro média apod.).
  • Nafotím se v daném tričku v minimálním počtu 3 fotografií a tyto fotografie vystavím na Flickr kanál NosimVaseTriko v daný den společně s minimálně jedním odkazem na URL Klienta
  • Případně natočím krátký video spot v délce minimálně 30 sekund a tento pak vystavím na YouTube kanálu NosimVaseTriko. V popise bude přidán opět odkaz na URL Klienta. Video spot musí obsahovat odkaz na URL klienta a celá příprava, natáčení a produkce je plně v kompetenci Provozovatele. Klient nemá nárok na změny v již natočeném spotu a je v zájmu Klienta, aby poskytl dostatek informací Provozovateli tak, aby video obsahovalo co nejvíce zajímavých informací.
  • Během celého dne vložím na Facebook Page NosímVašeTriko a Twitter stream několik informací o Klientovi s odkazem buď na článek (webovou stránku s popisem Klienta) na NosimVašeTriko.cz nebo přímo klienta.
  • Uveřejním článek v rozhasu max. 1 A4 (normostrana) s popisem nabídky služeb klienta s odkazem na webové stránky Klienta a případně s promo kódem na slevu, pokud takový kód Klient poskytne.

Storno poplatky:

  • Pokud Klient oznámí zrušení objednávky v termínu kratším než 10 dnů před vlastním, již objednaným dnem. Nebude Provozovatel vracet žádné peníze.
  • V případě, že Klient potřebuje přesunout den na jiný pozdější termín, náleží Provozovateli částka 50% z původního dne a dalších 50% slouží jako sleva na objednávku dalšího dne.
  • Klient nemá nárok na vrácení peněz, pokud oznámí, že dodá vlastní triko a podklady vlastní

Pokud by se stalo, že Provozovatel nemůže nebo nemohl svých zavázků dostát, vrátí Provozovatel Klientovi plnou částku, kterou Klient zaplatil.