Chcete být na internetu vidět? Natočím a zpropaguji krátké video o vaší firmě, službě nebo produktu a vy tak máte trvalou reklamu. Nově na Promo-Videa.cz

Jmenuji se Pavel Kotyza a jsem absolvent Marketingových Komunikacích na UTB Zlín a mimo jiné jedním z vítězů v TV pořadu Den D. Velice rád podporuji skutečně české, domácí a lokální firmy a jejich produkty či nabízené služby.

Vytvářím video obsah na sociálních sítích, ale také propaguji zákazníky na internetu a v sociální sítích Facebook, Twitter, Flickr, YouTube.

Nechte si natočit video spot a sledujte jak lze zpropagovat vaší firmu efektivně a hlavně velice levně. Využijte NATRVALO* mnou vytvořený obsah a sdílejte jej svými komunikačními kanály.

Inzerent tak získá marketingovou podporu pro svůj e-shop, projekt, start-up, ale i třeba event.

*) Natrvalo znamená, že mnou vytvořený obsah není jako bannerová nebo PPC kampaň, kteoru zaplatíte a ona proběhne a je nenávratnš pryč. Mnou vytvořená videa zůstávají na YouTube, Streamu, Facebooku a Twitteru a sbírají shlédnutí neustále, protože každé video je opatřeno autorským textem, který pro každou firmu uikátně napíši. S propagací takto netradičně jsem začal 1. 1. 2012 a to za cenu 10 Kč za den a každý den jsem cenu za natočení videa zvyšoval o 10 Kč. Nyní je již cena fixní a začíná od 4 500 Kč za video spot a následnou propagaci u mě na YouTube a Facebook stránce projektu NosímVašeTriko.cz.

Do dnešního dne jsem natočil přes 170 video spotů s několika desítkami tisíc shlédnutí a poznal desítky zajímavých lidí a podnikatelských nápadů. Projekt Nosím Vaše Triko se dostal na přední strany českých novin a časopisů a dokonce i do České Televize. Za projekt jsem dostal dokonce i cenu Internet Effectiveness Award 2012 v kategorii Studentské projekty.

Projekt NosímVašeTriko.cz, přichází s novým konceptem reklamy vhodným pro všechny malé i velké podnikatele, online obchody a projekty s celorepublikovým dosahem.

Vzorem projektu je americký server  I Wear Your Shirt, který se tvorbou obsahu pro socíální sítě zabýval v USA několik let. Tento projekt je pokusem o totéž v České republice.

Jak to tedy vlastně nyní funguje?

  • Natočím a dám na YouTube krátké video o vaší službě, firmě, produktu, start-upu s odkazem na web firmy
  • Během dne se několikrát vyfotím na Flickr, budu na Facebook a Twitter dávat hlášky, odkazy a reakce lidí se kterými se případně setkám.
  • Obsah dám klientovi k dispozici, takže jej může firma jednoduše sdílet
  • Video a další obsah má trvalou hodnotu. Není to žádná krátkodobá reklamní kampaň, která skončí. Obsah je dostupný stále a třeba právě video na YouTube bude sbírat shlédnutí stále
  • Obsah dané firmy shlédne několik stovek nebo dokonce tisíc lidí a vy tak máte skvělou reklamu za pár korun (horní limit není omezen, takže to může být i několik tisíc lidí za den, které shlédne vaše video nebo si přečte tweety a posty či zmínky v sociálních sítích)

Jedná se tedy o propojení personalizované reklamy v offline prostředí se světem online sociálních médií, ale hlavně se jedná o tvorbu obsahu vhodného ro sdílení na sociálních sítích Facebook, Twitter, Flickr, YouTube, Google+, Pinterest, Instagram a vlastním webu izerenta. Každé video je tvořeno na míru pro klienta.

Neváhejte a objednejte si natočení propagačního videa ještě dnes.

Nově natáčíme ve dvou
pod značkou Promo-Videa.cz