Milý týdeníku Agenda a.k.a. @prchal & @ondrejaust – Držím palce, ale nejsem cílovka. P.S. @Publero mile překvapilo

Pokud nesledujete dění kolem sebe ať v novinách, online nebo v televizi, pak je možná nový týdeník Agenda právě pro vás. Jakmile alespoň jednou denně navšítívte zpravodajský web nebo někomu stačí i Facebook, víte vše, co se za týden objeví v týdeníku Agenda vydávaném nově v Sanomě.

Časopis Agenda je výběrem událostí posledního týdne, které byste si měli přečíst. Jedná se tedy o přetisk textů z jiných periodik, facebooku a jiných sociálních sítí někdy okomentovaných redakcí.

Titulní strana časopisu Agenda

Marketingový ředitel Marek Prchal (@prchal) rozjel od rána těžkou palbu na všech marketingových frontách, od Mediáře až po temná zákoutí Twitteru a říká se, že si u Jidřicha Šídla snad i objednali reklamu, protože i negativní reklama je reklama. Marek stál za Krausem, takže zkušenosti má a teď se pustil s Ondřejem Austem do novéhoexperimentálního“ formátu.

Podpořte týdeník Agenda (jmenovitě Davida Shorfa, Ondřeje Austa (@oaust) a v tiráží nepřiznaného Marka Prchala) destikorunou na Publeru, dvacetikorunou v trafice a uvidíte sami. Já jsem shledal, že jsem se s více než třemi čtvrtinami obsahu již setkal a možná to někdy něco zajímavého zpětně připomene, mohu téměř to samé získat na Flipboardu.

Velice pozitivní věc na prvním čísle Agendy byl proces nákupu na Publero. Hodně dobré. Palec nahoru. Integrace placení přes Paypal je nejrychlejší z pohledu uživatele. (Nemusím se zvedat pro kartu, vše vyřídím v sedě přes kybernet.) :-) Zkuste si Publero zdarma sami s časopisem Euro nebo Bydlení nebo si kupte za 10Kč Agendu.

P.S. Pro redakci Agendy: Homoucha pobavila! :-)